mijn eerste paar dagen - Reisverslag uit City, Zimbabwe van Elisabeth Beens - WaarBenJij.nu mijn eerste paar dagen - Reisverslag uit City, Zimbabwe van Elisabeth Beens - WaarBenJij.nu

mijn eerste paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Elisabeth

20 Oktober 2014 | Zimbabwe, City

Lieve allemaal,
Mijn eerste 5dagen in Australië zitten er al weer op.
Maandag 13okt vertrokken, woensdag 15de om 06.30 in Melbourne geland.
De eerste dag gelijk met Tom (een oud studiegenoot) afgesproken. Dat was erg gezellig en zijn samen de stad in gegaan. S avonds boodschappen gedaan waarna hij heerlijk voor ons heeft gekookt in zijn hostel.
Door mijn jetlag vielen mijn ogen rond 20.00uur dicht en heb ik bijna 13uur lang geslapen. Heerlijk!
Volgende morgen lekker ontbeten met een eitje en een kiwi waarna we naar de Victoria market zijn gegaan. Een hele grote markt met van alles en nog wat. Daar ons avond eten, aardappelen met wortelen en garnalen gekocht (bijzondere combinatie). Vervolgens naar State libary geweest, gebruik gemaakt van gratis WiFi waarna we met een Belgisch meisje hebben geluchend. Om 17.30 vielen mijn ogen weer dicht en heb ik even 2uur geslapen. Na het eten tot laat nog met Tom gekletst waarna ik rond 00.30 in bed lag.
Vrijdags zijn we met een tour naar philips island geweest waar ik koalas, walibis, kangeroes en pinguïns heb gezien. Ook super veel meeuwen maar die kende ik al:). Was een hele gave dag.
Zaterdags naar werelderfgoed gebouw Royal exhibition building geweest en we mochten zelfs naar binnen, wat vrij uniek schijnt te zijn. Daarna naar verschillen musea geweest en tot slot met heerlijk weer langs de kade gelopen.
Om 20.00 nam ik de bus naar Canberra (de hoofdstad) waar ik om 04.00 aankwam. Na 2uur nog even op het station te hebben gewacht tot de zon enigszins doorkwam, liep ik richting mijn hostel. Daar mijn tas gelaten en uiteindelijk met een wandeling van 7a8uur de hele west kant gezien. Echt heel mooi.
Dat was het volgens mij tot zover.
Laat volgende week wel weer iets van mij horen!!
Veel liefs voor iedereen!

  • 20 Oktober 2014 - 10:29

    Tom Beens:

    toppie. Wanneer ga je BBQ'en
    Groet
    Pa

  • 20 Oktober 2014 - 10:41

    Monique:

    Fantastisch! Je hebt inderdaad de hoogtepunten van Melbourne gezien, genieten zeg! Veel liefs!

  • 20 Oktober 2014 - 21:45

    Moeder:

    he E
    Dat is wel zo mooi wat je allemaal gezien hebt in zo korte tijd.
    Ik heb de impulsante Wereldgoed Royal Exebition in Melbourne opgezocht en Phillips Island (had je een mogelijkheid de Pinguin Parade te zien)
    Tijdens de lange wandeling langs lake burley-griffinhad ik je graag begleid.
    De Skyline van Canberra schijnt mij ook prachtig .
    De rondleiding in het artistieke parlamentsgebouw moet indrukwekkend geweest zijn.

    Je ziet ik ben met jou mee op reis.
    Geniet ervan en hou ons allemaal op de hoogde.

    Dikke kus weer
    Ma

  • 21 Oktober 2014 - 11:07

    Dani:

    Wauw E, wat heb je alweer veel gezien!! Ik verheug me al op je volgende post. Dikke kus!

  • 21 Oktober 2014 - 11:07

    Dani:

    Wauw E, wat heb je alweer veel gezien!! Ik verheug me al op je volgende post. Dikke kus!

  • 27 Oktober 2014 - 20:01

    Gera:

    Hallo Elisabeth,

    Wat jammer dat we je niet meer gezien hebben voordat je aan je grote avontuur begon. Van Gaby hoorde ik dat je nog even langs geweest was om gedag te zeggen, maar ik was even weg en Frans heeft waarschijnlijk de bel niet gehoord. Maar leuk om op deze manier een beetje met je mee te kunnen reizen. Wij zijn nog nooit in Australië of Nieuw Zeeland geweest, dus misschien kun je er ons warm voor maken.
    Ben ook benieuwd naar je foto's!
    Veel plezier en een fantastische tijd gewenst.

  • 02 November 2014 - 19:35

    Luise:

    Lieve Elisabeth,

    Wat een mooie verhalen! Zoals je zelf al zei, jammer dat we er niet bij zijn!
    Geniet ervan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elisabeth

Actief sinds 08 Okt. 2014
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 6717

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2014 - 26 Juni 2015

Rondreis

Landen bezocht: